Страници

петък, 30 декември 2016 г.

Кръвен тест за биполярно разстройство?

:) :) :)  Отговор на хипохондрично запитване:
"Има и кръвен тест за установяване на БАР (биполярно афективно разстройство/ маниакално депресивна психоза). Но, приложението му е възможно, само след определена възраст.За жените тя е 112 години, Понеже, мъжете живеят по-малко , за тях изследването може да се направи и сред сто и петата им година, Аз от сега съм си планирал и ще си го направя, веднага, още на първият ден след навъртването на сто и петата си година.Току виж, съм живял цял живот с БАР. Ужас! Направо не ми се мисли какво ще стане ако теста го покаже." 

Тодор Първанов, психиатър-психотерапевт

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!