Страници

четвъртък, 1 юни 2017 г.

Любов - прилепналост - разлики

Прословутото чакащо куче от Япония
Зависима прилепналост - безусловна любов. Открийте разликите!
"Можем ли да говорим за любов там, където има зависимост? Материална, емоционална, каквато и да е? Едва ли, поне ще сме скептични относно чистотата й. Тогава защо кучешката любов към стопанина му е издигната на такъв пиедестал? "Аз го ритам, а то продължава да ме гледа с очи пълни с любов!" или "Пренебрегвам го с дни, а то така ми се радва!". Ако това ритнато и пренебрегнато същество е нечия съпруга, дали ще се зачудим на безусловната й любов, или ще й потърсим диагноза? Или психопатна изгода?
Кучешката любов дава на стопанина една много висока позиция, на Бог, който храни, чеше коремчето, взима всички решения и решава съдбата.
 Хвалете се, когато "опитомите" лисица, когато спечелите нейната любов. От такава любов имаме какво да научим.Свободна и независима.
ПП: Първи опити за опитомяване на див кон. Нали съм гледала телевизия, знам как се правят такива работи. Лягам на тревата и чакам любопитството му да го доведе при мен. Ехааа, работи, чувам го, доближава, съвсем е до мен...лееекинко извъртам глава, поглеждам с половин око, той изпръхтява в косата ми и бяга. Поуката е, че конските сополи са зеленикави." Blaga Zaharieva

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!