Страници

петък, 29 юли 2016 г.

Здрав аз - братско сътрудничество

 "Само цялостният, здрав АЗ, може да "расте" в единение и сътрудничество с другите. Незавършеният аз ще се чувства - застрашен." Александра Заркова
Нвротичният аз на хомо невротикус ненормалис се страхува от собствената си слабост, проектира я в другия във вид на ожесточена конкуренция. Здравият, самоуверен и интегриран аз е способен да промотира успеха на другаря си в сърцато сътрудничество, тъй като е уверен в своя, а богатството от преливащи отвътре му потенциали го кара постоянно да надхвърля статуквото на малкото его в полета на творчеството на духа му!

"Неумението и нежеланието да сме благодарни, да утвърждаваме и признаваме другите, да се радваме на успехите им, е свързано със собствената ниска самооценка и в същото време - я подкрепя."Александра Заркова
Съотнесено към българската масова народипсихология, сбор от отделни психики, в която "не искам на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле" завистта е основна динамика, можем да съдим за "висотата" на самооценката и "дълбочината" на самоувереността и себепознанието на средния българин... Но, всичко се променя - вече се променя към добро!

Орлин Баев

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!