Страници

неделя, 11 февруари 2018 г.

Работилница "Изкуството да обичам!" - февруари, 2018-та, Троян

Любовта свързва, създава заедност, дава познанието за съпричастност с организма на Живота, единство с хората, животните, чувстващите същества, живата природа, синархичната верига на съзнателността. Любовта създава общност, изхождаща от автентичността. Общност, даряваща закрила, сигурност, принадлежност. Любовта е есенцията на себереализацията в същностната ни, духовна природа. Любовта носи със себе си жива мъдрост, която освобождава. Когато обичаш, си едно с Бога и живееш по Бога. От любовта низхожда естествена нравственост, без която властта, социалният контрол и материалното осигуряване не струват нищо. Любовта придава пълнота от удовлетвореност на всяко действие и факт в ежедневието ни. Без нея животът е безсмислен. Любовта прегръща страховете и ги разтваря. Има ли любов, няма страх Няма ли любов, има страх, вина, тъга, гняв, тъмна неудовлетвореност. Няма ли любов, има прилепнала зависимост. Защото любовта е безусловна и освобождава. Сила, принцип, чувство и особена виделина е любовта. Тя си Ти - Човекът. През интуитивната свързаност на любовта директно чувстваш другия като част от себе си - задружен си, обичаш през мъдрото си сърце. Имаш ли любов, в рая си. Нямаш ли, в ада си. Не някога - сега. Любовта е есенцията, лепилото на живота - Бог е любовта. Когато обичаш истински, си в позицията на Себе си, Богочовека. Тогава психотерапевтичните методи работят и само от такава висока перспектива промяната на характеровите вярвания е възможна в дълбочина. Без любовта и най-добрият метод е куха механика, лишена от задвижващ заряд и опорна точка за лоста на възнамеряването в посока акордиране с Бога. Само от позицията на любовта живееш. Без любовта човек е празна черупка, жив труп, бездушна кукла. Когато любовта е средоточие на живота ти, тогава всичко идва на мястото си!

С Дорето (Дора Прангаджийска) водим съвместни работилници от 2014-та год. Запознах се с нея 2012-та, на едно от обученията ми по психотерапия. Веднага ми направи впечатление бързината на ума ѝ, способността ѝ за многоканално, паралелно мислене едновременно, смелостта ѝ да „се хвърля“ в преживяването, емпатията ѝ. Харесах си я и започнахме да водим заедно семинари, групи, бизнес обучения… Като разбирания разлики имаме, но еднаквостта на травмите ни, дълбочината на изстрадания и качествено смлян опит, създава един плътен синхрон във воденето ни, което го прави проникновено и цялостно трансформиращо.

По-долу са някои от отзивите на четиридесетината участници в три дневната ни работилница „Изкуството да обичам!“. Не искам да пиша повече - оставям думите на преживелите вълшебството на любовта да говорят сами:


………………………

„Когато идвах, си мислех, че ще е хубаво. Когато си тръгвах, осъзнах, че е много повече – цялостно е. Изпитах неща, които никога не бях изпитвала. За пръв път усетих енергията на другите, както и своята толкова силно и ясно. Осъзнах много за себе си и преживях любовта с всяка своя фибра.
Благодаря за това преживяване. Благодаря, че дадохте всичко от себе си за нас!
Уникални сте!“
………………………………
„За мен беше едно мнооого дълбоко потапяне и приемане на себе си. Повечето опити ме извадиха от зоната на комфорт и ме  хвърлиха в зоната на възможностите. Нещо, което наистина ще запомня ,е че не бях пускал сълзи пред другите от малко дете…“
………………………………….
„За мен тази работилница беше едно преживяване, което не мога да опиша с думи. На моменти си мислех, че ще умра, но любовта на хората около мен беше толкова силна, че ми даваше енергия да посрещна лимитите си и продължа отвъд тях. Изпитах вулкан от емоции, осъзнах неща, които ще ми помагат и занапред. Абеее…, каквото и да напиша, няма да е достатъчно, а и напоследък пробвам да съм добра не само с думите, а да чувствам. Чувствах и чувствам любов!
Вие сте прекрасни! Благодаря Ви за всичко, което предизвикахте в мен. Благодаря ви за отношението, любовта и подкрепата, която получих. Обичам ви, Орлин и Дора!“
……………………………………….
"В тази работилница влязох с емоцията си на уплашено дете, непозволяващо си да покаже емоция и се разкрие пред когото и да е. Донесох "демоните" на страховете си, но прекрачих прага на залата с устрем да се освободя - не заради някой друг, а заради себе си. Тези три дни осъществиха процеп в черупката ми, разчупиха ме. Защото не е важно колко време ще практикуваш дадена практика или метод, а ползвайки ги, да погледнеш страховете си смело и да видиш, че не са толкова страшни всъщност. Да си простиш и да простиш, за да видиш, че всичко което е било, те прави това, което си сега. Защото без работата със страховете ми вероятно щях не да живея, а да живуркам и съществувам. А сега чувствам тази свобода и любов. Благодаря искрено на всички ви. Обичам ви!"
....................................................

„Сега на третия ден плача от щастие, а не от болка и тъга. Полезно е всичко, което научих. Видях, разбрах за себе си, за другите, за цялата Вселена, чрез любовта, която всички заедно създадохме. Това усетих – свързване. Свързването идва през смирението, през благодарността – това почувствах преживелищно. Прошката също. Обикнах всеки в залата, себе си и хората въобще. Усещането да свалиш защитите, да се разкриеш изцяло и с любовта да прегърнеш „слабостите“ си, е не сила, а свръхсила, единствената истинска сила. Вече много по-лесно мога да стигам до този момент – да се обичаме, вместо защитавайки се, да се нараняваме.
Благодаря Ви, Орлин и Дора! Няма думи, с които да мога да го изразя с такъв интензитет. Скочих смело и силно и не ме е страх от пътя, пред който съм се изправила.
Аз обичам!“
………………………………………………………….
„Скъпи Орлине, скъпа Дора,
Нищо не очаквах, а получих толкова много. Срещнах Себе си отново. Щастлива съм, че дойдох, че преживях вълнуващи, докосващи дълбините ми опити заедно с толкова много автентични души. Беше ме страх, но се възродих като Жар птица от пепелта на тревожността си и познах себе си още по-добре. Усетих и преживях Бог, Любовта.
Благодаря Ви от сърце и душа, Орлине и Дора!“
………………………………………………………………………………………..
„Изключително съм благодарна, че имах шанса и възможността да присъствам на тази работилница. Срещнах се с прекрасни хора, които ми позволиха да се разтворя и потъна в душите им. Енергията на любов и благодарност, която се завихри тук, ще си я взема като олимпийски огън и ще си я пренеса в живота! Прекрасни сте, Доре и Орлине!“
……………………………………….
„Отново се срещнах с големия си страх – самотата. Усетих го много по-малък, по-малко плашещ и стягащ. Преживях много силно потока на любовта, женствеността си и силата си да раждам. Не с главата и думите, а през тялото усетих колко съм се уморила да съм силен воин и колко ми се иска да си позволя да бъда жена. Уморих се от битки – стига. Това, което ми дадохте тук, е безценно – благодаря! „
…………………………………………….
„Хора, вие сте уникални! Минах през най-тъмните си страхове, а сега чувствам светлината в себе си! За пръв път дишам спокойно, не мразя, не изпитвам огорчение, обичам наистина живота и хората! Не съм вярвала, че мога да погледна на всичко под друг ъгъл – вие ме научихте на това. Щастлива съм, че се срещнах с толкова готини хора, готови да открият и променят себе си. Всеки миг все повече осъзнавам, че този убийствен мой стремеж към контрола, властта, силата, налагането, не са ми позволявали истински да живея. БЛАГОДАРЯ ВИ! Продължавайте да помагате на хората, защото това не ви е само професия – призвание ви е! Обичам ви!“
………………………………………….
„Сърдечни благодарности за възможността да се потопя в това невероятно преживяване. Отново показахте изключителен професионализъм, симбиоза и синхрон – сякаш докато водехте, бяхте един човек от две части – мъжка и женска. Работихте от сърце и душа и се раздадохте до дупка, без да се щадите. Благодаря ви!“
………………….
„След тези три дни размазващ уъркшоп, единственото чувство в мен е ЛЮБОВ. В този момент дори не ми се иска да мисля, а само искам да кажа, че се радвам, че Ви има. Благодаря. Обичам Ви!“
…………………………………………
„Преживях едно емоционално и ментално прочистване. Почувствах се добре, изпълнен с оптимизъм и сила да вървя по-уверено напред. Благодаря ви, Орлине и Дора. Страхотни сте – отдавате се напълно и самите вие живеете това, което показвате!“
……………………………………………….
„Беше много истинско и изключително разтърсващо. Аз лично нямам някакви кой знае какви паники или тревожности – бях тук като придружител, но почувствах много искрена обич и отворена сърдечност от всички. Беше ми като огромна глътка въздух от целия свят навънка, който е супер затворен и враждебен. А всъщност би трябвало да е такъв истински, човечен и обичащ, както тук!“
………………………………………
„За мен този уъркшоп беше дълбоко преживяване в ядрото на себепознанието. Открих, че всеки човек съдържа любовта, че аз също я имам в себе си и мога да я откривам дори в дребните неща. Изключително съм впечатлена от енергията на водещите и силата на опитите. Всичко беше структурирано перфектно. Прекрасни сте! Продължавайте да бъдете така невероятни и да помагате на хората! Обичам ви!“
…………………………..
„Този уъркшоп направо ме помете… Преобърна ме емоционално. Тръгвам си оттук с вяра в себе си и със знанието, че има добри хора на този свят. Тръгвам си заредена с любов, радост и благодарност, с надежда за още по-добър живот. От цялото си сърце и душа благодаря на Орлин и Дора за всичко, което ни дадохте, за това че сте тези вълшебници. Обичам ви!“
………………………….
„Такава съпричастност… Почувствах всички вас като много по-добри приятели от много мои в живота ми… Благодаря, че ви има!“
………………………………………
„Огромно благодаря!
Хареса ми много, че работим холистично, с различни техники/ практики, а не само с един метод. Вторият ден ми дойде доста натоварващ – може работилницата примерно да е 4 дневна… Прекрасни сте! Грижехте се за всеки и всичко и то в такава голяма група. Възхищавам ви се и много ви обичам!
П.п: Май семинарът беше успешен, щом така обичам…! J
……………………………………
„Благодаря ви, че докоснахте душата ми. Позволих си да чувствам и плача – родих се! Обичам и ви обичам!“
………………………………………………………
„…Останах супер доволен. Изпитах едни от най-силните емоции и чувства в целия си живот и видях, че има и други, по-добри начини да живея. Благодаря Ви много (Орлин, Дора) и на всички участници – истински хора сте!“
……………………………………
„Мили Орлин и Дора,
Благодаря Ви, че ме накарахте да чувствам и усещам! Любовта е смисълът, а чрез този семинар ми показахте, че тя е в мен – във вените ми, в същината ми. Беше невероятно, емоционално, красиво и най-вече, ИСТИНСКО усещане. Бъдете благословени, благодаря!“
…………………………………………….
„Припомних си какво е да чувстваш истински, отвъд преструвките. С малко ваша помощ и много любов от всички ви, открих отдавна изгубеното си Аз! Благодаря!“
…………………………………
„…Пуснах се в преживяването – помогнахте ми да го направя. Беше чудесно, зареждащо, изпълващо, вдъхновяващо. Наистина вие двамата, Орлин и Дора, сте силна комбинация. Вложихте много емпатия и съпричастно сърце в работата си. Благодаря ви!“
……………………………………………..
„Благодаря за уникалния семинар, който ми даде много разбиране и любов към себе си и участниците. Орлине, Дора – такава разбираща близост и съпричастност показвахте към всеки един от нас, уникално… Изпитването на любов е бе на приказки, а преживелищно! Благодаря Ви!“
……………..
„Взех си осъзнаване, прераждане, преодоляване на детска травма, смирение. Накрая имах усещането за духовен оргазъм и за пристигнала в къщи! Сега съм няколко крачки по-близо и в мир със себе си.“
…………………………………..
„Силно, разтърсващо, през болката и радостта едновременно любящо психотелесно-преживелищно, освобождаващо, неочаквано за мен отключващо сърдечността… Ценно!“


……………………………………..
………………………………..
…………………….

Благодаря сърдечно на всеки един от включилите се в тази работилница! Доре, благодаря за воденето ни! Обичам ви, хора. Има широко място за вас в сърцето ми!

Орлин


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!