Страници

понеделник, 21 октомври 2019 г.

Работилница свободата да живееш - обратни връзки


Image may contain: 2 people, people smiling, people sitting


За мен това бе вторият уъркшоп, в който участвам. Отново дълбоки преживявания, които ме приближават към себе си. Взех си своето и продължавам.
Благодаря на водещите Орлин и Дора, които умело ме преведоха през това приключение.

.............................................

Много Ви благодаря!
Дадохте ми много!
Не исках да свършва!
Вие сте истински артисти -  създавате любов!
Обичам Ви, Орлин и Дора!
.................................

Дора и Орлин, благодаря ви от сърце за това приключение!
Хармонията, която постигате при водене на работилницата е истинска, естествена, лека, духовна.
Сливането на енергията ви изпълва душата ми със спокойствия, смирение и уют!
................................................
 


Благодаря, че ме насочихте отново към душата ми.
Благодаря за всичко!

.................................................


Беше много трудно, но виждам, че това е пътят. Исках да избягам, но душата ми каза “Не, бъди тук“!
Благодаря Ви, Човеци!
Колкото и да не искам да си призная, ме изпълвате с любов и желание да давам, да давам любов. Умът казва „недей, ще те наранят“, но душата казва, че затова съм тук – да давам и получавам любов!
Бъдете здрави, за да продължавате да давате любов!

...........................................................

Сърдечно ви благодаря за всичко! Щастлива съм, че ви познавам!
Бъдете здрави и вдъхновени!
Изкарах страхотно... малко е да се каже. Всъщност беше уникално. Толкова градивно. Бях чувала, че е готино, но не знаех в какъв смисъл. Сега вече знам. Нахранихте ми душичката. Музиката беше страхотна. Може следващия път да имаме малко повече свободно време.

...................................................
 

Уъркшопът беше много интересен, въпреки че не участвах на всичко. Нямам забележки. Изключително полезен за хората, изглеждат така близки и обичащи се. Вие умеете да съзадавате това пространство.
Това, което направихте, е СТРАХОТНО!!! Благодаря!

.................................

Наситен и пълен с емоции. Преживелищен уъркшоп и пълен с истински, обичащи хора. Ще продължа да идвам, за да се уча и да споделям наученото.
Благодаря Ви!

........................................

Опитите на уъркшопа, бяха силни и полезни за мен. Безценна е срещата с нашите вътрешни гласове. Има много какво да видим, когато се вгледаме в себе си.
Ще се радвам да има още много такива работилници!

.....................................

Благодаря на Орлин и Дора за воденето на тридневното пътешествие към душата ми. За помощта и насоките, за доверието и обичта! Хареса ми това приключение и бих дошла отново.
Обичам Ви!

.......................................
 


Благодаря Ви от Сърце!
Благодаря за търпението, за силата , за любовта!
Опитът с комплексите е добре да е по-продължителен, да има време да поработим, да ги осъзнаем и прегърнем.
 
 ............................................

Орлин и Дора: едно огромно Благодаря, че Ви има. Вие успяхте умело да наредите в мен разхвърляния огромен пъзел, частица по частица. С всяко следващо занимание се чувствах все по свободен и по човечен. Вие просто променихте ключови части от моето поведение, отношение към хората, семейството и начина ми на живот.

..........................................
 

Силни усещания, страхотни вибрации. Работилницата си струваше всеки ден. час и миг.
Благодаря ви, Орлин и Дора!

...........................................

Благодаря ви, Дора и Орлин за цялото преживяване!
Семинарът е среща със себе си и с другите, но случена през сърцето и дущата. Преодолях някои от комплексите и задръжките си, а други си останаха в мен, но осъзнах и съм на пътя си. Признателна съм ви за подкрепата и сигурността, която чувствах през цялото време.
Чувството ви за хумор много помага в целия процес!

.....................................................................
За първи път съм на уъркшоп. Уникално преживяване. За мен беше позитивно, нелесно, цялостно...
Орлин и Дора - уникални сте, невероятен тандем сте!

..............................................

Скъпи и красиви души, Орлин и Дора!
Благодаря, че присъствах на това красиво място и на тази работилница. Изключително човешко, много чисто и професионално. Усетих нещата по друг начин. Тук се научих да разпознавам и трансформирам страховете и интроектите си до...Себе си. Научих за нивата в мен, за динамиката на характера си.
Благодаря Ви !!!

Най-красивият подарък е, че бях с вас и цялата банда. Това невероятно преживяване на напълно искрена заедност, което умеете да създавате...
Обичам Ви!

...

18, 19, 20-ти октомври, 2019-та, Банско, х-л Зара



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!