Страници

сряда, 11 май 2016 г.

Добре дошъл в Булгаристан

 Забележка: в българската народописхология наблюдавам два ярко откроени типажа. Единият, масовият: мазохизъм, замълчаване, прикрито зад гърба мрънкане, но пред авторитета прекланяне на глава. Другият, по-малоброен, но всъщност предпоставен от липсата на здраво себезаявяване в първия: садистичният психопат. Психопатът с нарцистично - социопатна характеропатия... По-долу скицирам във вид на гротесков скеч нахвърлям някои ментално - социални процеси на този типаж. Добре дошъл в Булгаристан! 
.....................................................................................................................................................

Гадост! Аман от такива старчоци - да си стар, сбръчкан и беден е престъпление! Тогава си слаб и трябва да бъдеш изяден, оставен на белите мечки да те изръфат! Трябва! Трябва да си силен, трябва! Максимално загрубяване - аз си гледам примерно малки кученца, изчаквам да се попривържа и после ги пребивам и убивам! Никаква чувствителност, никаква сърдечност - от това само боли! Гледам ги в очичките и ги смачквам - ха хаааа, аз съм силният! 

Оня ден съседът вика - "Какво правиш, как си?" - Абе ей, къф си ти, че да ме заговаряш бе, ей, викам аз. Две в главата, три в ребрата и бъбречетата, едно коляно там долу - ха хааааа, по-силен съм, видя ли? Ха хааааа... Не го познавам, не ми трябва! Ето, карам си последен модел инфинити, за има няма 200000 кинта и виждам отляво някакъв в същото, ама най-ниско оборудване - ега си, тоя къф жалък, какъв боклук, малко нищожество. Ами тоя с жалкия кашкай за 50000 пред мене - ади бе, нещастник, разкарай се, социално слаб импотент, чупката, че те газя! А тея тъпанари, дето карат трошляци втора употреба за пет-десет хгилядарки - ха хаааааа! Ти представяш ли си, какъв смотльо трябва да си, за да седнеш в таралясник втора ръка, тц, тц... Нека, нека - да има кой да ми бачка, да му хвърля 500-1000 евро накрая на месеца, да преживя, да не умре от глад, ха хааа. Нека работят маймуните, нелесно се става човек! 

Направих си две нови татуировки - на дракон и едни такива, като пламъци, на шията - добре ми подчертават бицепса и мма вратните мускули - да внимават, мамицата им, ще ги утрепем и ще ги излежим. не че ще лежим де - като си платиш, всичко е ток и жици! Ей ги на тъпаците - събрали петиция, че строя на десет метра от блокозавъра им. Аве ей, вие знаете ли къде съм си платил я бе, да се махате, че ви газим! Ето, спечелих за Пирин и Рила - ще ги застроя до шушка, още 30 лифта ще вдигна, мамка ѝ и държавица, като не ме обича копеле, аз ли да я обичам, копеле?! Въобще любовта е за идиотите - ей на, имам си 20-на щатни курви, между 18-19 год. Стане ли на 22 - чупката, дъртофелнице! Имало ценности, които с пари не можело да се купят - булшит! Което с пари не се купува, се купува с много пари! Ей ме на, барнах се с костюмче, вече и в хай лайфа, хиена с хиените съм, усмихвам се и подавам шампанското на дамата халтурно, докато я псувам отвътре. Ама нали с връзки и пари става всичко... Продажби, ръст на продажбите искам - така ще се подсигуря! Продавам, ето на, търговски умения, да вкарам малко шмекерлък се учим. Ха хаааа, те на мене ли тия...?! Пари, курви, власт - мамицата ви ще разкатая аз на вас! Е, на - гласуваха ми доверие да пазя концесионера на златната мина в Пирдоп. Ще я изсмучем тази българийка, мамка ѝ, това е. Колкото повече, толкова повече, каза оня ден бай ти Слави Ганьов от тв-то. Аз, аз - всичко ще е мое, искам още, още, още, малко имам, трябва още! Ето, сека горите, добре върви дървесината. Ама някви природозащитници там мрънкат. Да се махате бе, фантазьори - аз на високо ниво бачкам, не мож ме бутне никой! 

Нещо се сдухах обаче. Отивам при един шринк - нъл ся модерно. Оня застанал пред мен и вика: "Имате нарцистично социопатни личностови черти! Няма как да бъдете щастлив, докато продължавате да бягате от дълбоко потиснатите ви страхове!"... А ве уей, къф си ти ве, викам си аз. Отидох при друг, ръгна една рецепта и ся сичко пак е яко. Имал съм потиснат страх, ще ми вика оня първият, отвътре съм бил едно малко, уплашено момченце... Абе, бегай оттука, не на мене тия! Власт, контрол, пари, те тва е то!

Орлин Баев

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!