Страници

сряда, 30 януари 2019 г.

Лечебният Списък

"Лечителят - истинският - е посветен човек.

Той няма как да лекува случайни хора, които не са писани в списъка. Те - случайните - просто не го търсят, защото не вярват или защото капаците им са много плътни.

Говоря за истинско лечение. 


Работила съм с доста случаи с какви ли не “болести”.


Истинското изцеление идва от Бог, а това става чак след като човек се разкае, повярва и започне искрено и от сърце да се моли и заобича Бога, и приложи Любовта на практика." 


Силвина Белопойчева

................................................



Забелязал съм в практиката си, че основно ме търсят хора, които ми резонират. Които мога да обичам. Тогава се получава. Защото Бог присъства, въпреки всичките ми примеси. А Учителят казва: "Неслучайно обичаш душите, които срещаш. Познаваш ги от преди". Така чувствам и аз - с душата си познавам душите, които ме търсят. Не ги ли познавам и обичам, извън списъка са, не са от Бога пратени, случайно преминаващи са - с такива не се получава, колкото и качествена методика и точни усилия да се полагат, няма я връзката, отсъства Бог. Има ли го Бог, тече ли любовта, човекът е в списъка - получава се!

Какъв е този списък - този, в който терапевтът записва? Не, неее, не за него иде реч. За онзи, небесния списък става дума. Писан ли е в него човекът, неслучайно среща лечителя си. Без повече обяснения - който разбира, знае. А който не, няма нужда от допълнително словоредене... 

Лечителят - посветен ?... То всички светим, ама с колко вата, вече е въпрос. Малки дришльовци сме сите. Ако нещо свети и с колкото вата свети, не е лечителят, не е личността. Сам по себе си е нищо и никой. Една велика сила, която протича е, дори въпреки жалката грешност и порок... А когато грешките се поочистят, преминаващата Виделина нараства - жицата става по-качествена. Прости Боже, мене грешния - слаб съм, прости и възрасти ме в светлината си!

Орлин Баев

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!