Страници

понеделник, 17 юни 2019 г.

Работилница "Сила и Слабост" - някои обратни връзки


„Сила и слабост – привлече ме името на работилницата – на теория знам, че
големите неща са прости, но съдържат безкрайността. Дълго време се
противях – дали това е за мен, ще издържа ли? Контролът на ума и
страховете дълго ме държаха като в Хамлетовска дилема. Добре, че има по-
велика сила, която навреме ни изтласква в правилната посока (случва ми се,
слава Богу) и ни поставя на места, където трябва да бъдем, прекарва ни през
опитности, които ни е съдено да преживеем за добро. Велико е да усетиш
чрез други, сродни и търсещи души, значимостта на оголената човешка
болка и мъка, чистата радост и техния неизмерим заряд на сила, която
разтопява леда на страховете и ги превръща във весел, тананикащ си
пролетен ручей. Разбрах чрез трепета на тялото, че слабостта човешка е
другият знак на силата, която погрешно прикриваме, а всъщност, ако бъде
осъзната и проведена изцяло през „работно“ преживяване, се трансформира
в ядрена реакция. Усетих силата на безрезервното даване, на любовта към
другия/другата, дори и непознат/а, които имат нужда от твоята подкрепа
сега, в този миг, когато са паднали. Срещата с универсалната любов - нещо,
на което животът държи да ме научи, а аз го правех по трудния начин и ми
отне години в учене чрез раздяла. Струва си да преминеш през силата на
любовта интензивно, в „учебна“ среда, за да проумееш тези принципи до
мозъка на костите. Дора и Орлин са от онези редки лъчисти хора, създатели
на мига, докрай раздават от своя вътрешен огън, впрягат сърце и душа, за
да докоснат и пробудят приглушения или приспан душевен заряд. Безкрайно
съм щастлива, че бях част от група българи, с които заедно (ах, тази
заедност, колко ни е ежедневно трудна) търсихме своята цялостност и смело
правехме своите лунни стъпки по неведомата повърхност, която ще ни даде
ново измерение на живота.“

И.

...........................


За мен работилницата “Сила и слабост” беше разтърсващо преживяване. Да се потопиш до дъното и да изплуваш.
Орлин и Дора са невероятен тандем! Наистина им се получава :)

А. С.

........................................... 

За мен това беше първия уъркшоп от такова естество и аз влязох в него без очаквания, бях отворила сърцето и душата си за това, което ми предстои. Успях да нявлязя дълбоко в себе си и да видя и усетя повечето хора около мен. Това за мен е голямо богатство и съм благодарна, че успях да се докосна до него! Знам че имам да работя още много, но някак си съм по-спокойна и смирена, защото знам че не съм сама. 

Към водещите Орлин и Дора развих топли чувства и дълбок респект, което за мен означава, че са прекарасни хора, които разбират от професията си и са автентични, в това което правят.
Бъдете благословени и споделени!  

А. Х.

................................. 

БлагоДаря от цялото ми същество на всички, с които преминахме през този процес! Орлин и Дора, обичам ви и благодаря за светлината и професионализма, трудно е да го предам с думи! Толкова силно преживяване, от тези дето се помнят за цял живот! Беше съдбовна среща със самата мен и с вас! Когато сме готови за промяната, Бог ни води! Друга съм сега, уж същата, но друга.
Любов, любов, любов и благодарност️ 

Н. М.

....................................  

Да облека с думи всичко изживяно през тези три дни е почти невъзможно. Имаше дълбоко чистене, отговори, потвърждения, дълбоко осъзнаване и всичко това все още продължава. Благодаря от цялото си сърце и душа на Орлин и Дора за всичко, което дадоха от себе си, почувствах ви като съсъди и проводници на Божията любов и мъдрост. Бъдете благословени!!!
Прегръщам ви отново силно, защото тиха прегръдка с искрена любов и благодарност говори повече от множество думи. 

П. К.

....................................

През тези 3 дни преживях с цялото си същество как страха и слабостта се превръщат в творческо гориво, сила, любящо смирение и мъдрост.
Потопих се в дълбоки, катарзисни, творчески и свързващи преживявания. Истинско душелечение, водено с любов от Орлин и Дора!

Н.

1 коментар:

  1. "Сила и слабост" бе уникално събитие изпълнено с много силни емоции. Благодаря на Орлин и Дора , прекрасен тандем - хора земни, истински, любящи, които ме преведоха през тъмните улички на моето подсъзнание. Срещнах различни люде с различни нрави, усетих тяхната енергия да минава през мен и да ме зарежда истински. Благодаря и на тях, че ги има и изживяхме това приключение. Благодаря и на себе си, че си позволих да бъда част от това изживяване. Респект, поклон, ще се видим пак !!!

    ОтговорИзтриване

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!