Страници

вторник, 31 декември 2019 г.

Закаляване


                                    Видеото е от днес сутринта, 24.12.2019 - Галата, Варна.

Познавам Емо Златев от 92-ра, когато ме въведе в йога. После тренирах при него и бойни изкуства. Преди няколко години попаднах на негови публикации във фейсбук за спорта, храненето, закаляването и връзката им с психичното здраве. Така отново установихме контакт. Преди повече от 10 години станах йога инструктор, сертифициран от неговия клуб. Сега аз на свой ред го каня като лектор в обучението по естествена психотерапия, на тема "Хранене, спорт, закаляване и психично здраве."

Благодаря за вдъхновението, Емо!

(Пожелавам си на 62, на колкото е Емил в този клип, да изглеждам и съм така жизнен и свеж като него.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Здравейте, приятели! В случай, че желаете да ми зададете въпрос и очаквате отговор, моля пишете ми тук в коментарите!